Налични:
7 бр.
Доставка:
10 раб. дни
рейтинг:
18
Диаметър
92
до 630 кг (на гума)
Y
до 300 км/ч
MFS
с борд за защита на джантата
XL
подсилена гума с по-висок товарен индекс
DOT23
година на производство - 2023
Goodyear
производител
Летни
ВНИМАНИЕ! Джантата служи само за илюстрация. Доставяме само гумата!
Отзиви (12)
Гумите са много добри, нямат общо със ширпотребата която се продава. Бърза доставка и точен ДОТ според уговорката.
пт 12 март, 2021
Не можеш да се свържеш по телефона с агентите, макар робота да дава отговори на някои въпроси. След извършването на поръчка в сайта се свързват с вас и са коректни и бързи. Гумите са с миналогодишен ДОТ, но бях уведомен предварително, тъй като изрично писах забележка за уведомяване за ДОТ. Гумата е мека, но стабилна, както в движение, така и при рязко спиране. Здраво захапва настилката. При рязко потегляне също не приплъзва, със задно задвижване съм. Това са впечатления на суха настилка, за мокра нямам представа, все още. Общо взето я чувствам като зимна гума, даже бях изненадан колко е тиха.
пт 10 април, 2020
Благодаря на Невен за ценните съвети при избор на гуми, ще гледам вече гуми само с индекс V or W ! А това момче Александър Иванов направо ги закопа с мнението си. Явно екипа на автогуми не се съобразява с климатичните условия у нас!!! Кой ги знае откъде ги поръчват. Ако всеки започне да си прави проверка на качеството на гумите...ми те ще фалират скоропостижно.Ако екипа автогуми наистина е толкова коректен, ще си сменят доставчика и ще започнат да си правят проверкина качеството на гумите, които поръчват. Съмнявям се, обаче толкова да им пука, че едни такива гуми могат просто да те убият на пътя. И това помага за катастрофите...ние война да водихме нямаше толкова жертви да дадем на пътя!Малеее и аз влизам да поръчвам гуми от тях, ама като се замисля то и другите са същите, а може и по-зле да са. Предвид мнението на Сашо зачерквам Дънлоп от избора си.
нд 24 февруари, 2019
AVTOGUMI.BG отговори:
нд 24 февруари, 2019
Здравейте г-н Германов,
Не е сериозно да си вадите изводи кои водещи световни марки да зачерквате от списъка си на база едно случайно мнение на друг потребител от 2013 година.
Самото мнение на АЛЕКСАНДЪР ИВАНОВ ОТ СОФИЯ е леко хумористично. Някакъв гумаджия Тони на бул. Климент Охридски имал някаква лазерна машина (не се конкретизира марка и модел) дето я нямало никъде в Европа - може би е тайна разработка на военните?
По принцип е масова практика на подобни квартални гумаджии, когато гумите не са закупени от тях, да се опитват по всякакъв начин да убедят клиента, че се е прецакал като си е купил гумите онлайн и едва ли не само при него могат да намерят оригинално първо качество на Dunlop. Смешно е!
За Ваше сведение най-скъпата машина за диагностика на гуми в света се казва Hunter Road Force Elite, която освен лазери има и патентована технология ForceMatch, т.е. измерва състоянието на протектора при реални пътни условия като прилага натиск върху гумата от над 500 кг.
Разполагаме с последно поколение такава машина в сервиза ни на бул. Черни Връх и там успешно "лекуваме" клиенти "пострадали" от фантасмагориите на подобни некоректни гумаджии.
Доставчиците ни са от Германия и Холандия и са сред най-големите складове за гуми в Европа, т.е. благодарим за загрижеността, но няма с какви по-добри да ги сменим.
Супер са гумите, нямат нищо общо с китайските боклуци от преди това!
пт 25 май, 2018
Гумите са много добри, нямам никакви забележки. Единствено бяхме говорили да са дот втората половина на 2017 или 2018, а те са 51 седмица на 2016. Ще го преживея някак :)
вт 01 май, 2018
Хубави гуми, много добре се държат на пътя - добро сцепление, не шумят. Но ми бяха доставени без защитен борд за джантата.
пн 09 април, 2018
AVTOGUMI.BG отговори:
пн 09 април, 2018
Здравейте,
Този артикул се произвежда единствено с борд, няма как доставените да са без борд, моля проверете отново и ако имате възможност ни изпратете снимка на получените гуми.
Благодаря на Г-н Александър Иванов от София за хубавата информация.Аз си купих зимни гуми от този сайт миналата година и на една от гумите имаше останал каучук в основата на протектора,както когато остава при регенерираните гуми.Същата тази гума на баланс машината даде от едната страна 0 грама,а от другата 100 грама,което за мен не е нормално за нова гума Континентал.Та си мисля възможно ли е тези гуми да не са първо качество?При монтажа на летните гуми ще отида в сервиза на бул.Климент Охридски,за да ми направят диагностика на зимните и летните,бихте ли казали номера на адреса на гумаджийницата?Благодаря и безаварийно каране
вт 24 март, 2015
AVTOGUMI.BG отговори:
вт 24 март, 2015
Здравейте,
От заводите на Континентал и останалите водещи доставчици излизат само гуми първо качество, но макар и рядко е възможно да има единични гуми с производствен дефект.
Всички продавани от нас гуми са с гаранция 24 месеца и при така констатирания проблем все още не е късно да се свържете с нас за рекламация.
Когато избирате гуми, вземайте под внимание скоростния индекс. За да имам добро сцепление с гуми със скоростен индекс Y, трябва да е супер горещ ден и да карам със 150 по магистралата, за да успея да загрея гумата до нормална работна температура. Тази гума не е предназначена за БГ. Търсете си летни гуми със индекс V или евентуално W. Тъй като каучака е много твърд, гумата не може да се затопли нормално при нашея климат и има ужасен спирачен път на нашия гладък асфалт. Освен това се пързаля в завоите. Гумата се държи много добре при 40 градуса жега и 20 минутно градско каране по София. Направих тест на един полигон при скорост 100 км, разликата в спирачния път на нормално затоплени гуми и добре затоплени гуми е ~12 метра. Успех и мислете преди да изберете правилните гуми. Нямам забележки към екипа на Автогуми. Много точни и коректни, както винаги.
пт 11 октомври, 2013
Поръчах гумите, бяха доставено на време. Можеше да се постараете и да почистите гумите. Давам ви не малко пари, а получавам гуми, които в първия момент ми изглеждаха ползвани.
пт 05 юли, 2013
Тъкмо да я поръчам и долният коментар ме спря, а и дават много висока оценка в ADAC (на 3-то място е в класацията): http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_225_75_R17_details.aspx?testId=133&recordId=2815 ?!?
пн 01 април, 2013
Към екипа на автогуми - никакви забележки, свършиха си добре работата, като всичко бе комуникирано навреме. Но имам много забележки към конкретния модел на Dunlop - изглежда това не е вече качеството, което виждахме при тях преди 5-10 години. Гумите бяха монтирани на уникалните лазерни машинарии при Тони, на бул. Климент Охридски. От опит мога да кажа, че повечето гуми центрове в Европа нямат такова оборудване. На машината с лазерните камери, която прави пълен анализ на гумата (вкл. и в дълбочина) резултатите бяха коренно различни за четирите гуми, което е недопустимо за производител като Дънлоп. Само 1 от 4 показа изключително качествена изработка, останалите бяха тотален брак (машината дори си го изписва и препоръчва подмяна на съответната гума заради лоши параметри и изработка). 3 от 4 гуми показаха прекалено високо и неравномерно разпределено съпротивление при търкаляне, като в различните участъци на съответната гумата то варираше до 18кг (!), което е по-скоро параметър за камионджийски гуми и извън всякакви норми за спортни гуми. Отделно от това - всичките 3 гуми (без да броим едната перфектна) даваха разлика до 1.2мм в дълбочината на протектора в различните участъци на гумата, както и сериозна разлика в плътността на материала. Като цяло - изключително некачествена изработка от страна на Дънлоп и със сигурност това не е 1-во качество на марката. С такива параметри по-принцип трудно би се постигнал перфектен баланс и пътно поведение, защото при висока скорост гумата де-факто вече не е окръжност, а придобива елипсовидна структура. По време на моя монтаж, наблюдавах монтаж на топ модел 20" на Hankook - Ventus R-S2, който показа феноменално качествена изработка, _0.1мм разлика в плътността на структурата и дълбочината на протектора (спрямо 1.2мм за Дънлопа) и уникалните само 2кг разлика в съпротивлението при търкаляне, което за 20" гума е повече от отлично (спрямо 18кг при 17" на моя Дънлоп). За автомобилни гуми макс. допустимото е 7кг разлика в съпротивлението при търкаляне. 1 от моите 4 Дънлоп гуми даде 2кг, останалите бяха в диапазона между 14 и 18кг. Изглежда "премиум" брандовете вече съвсем не са това, което бяха преди и други, не толкова "премиум" производители правят много по-качествени гуми, явно с идеята да завземат позиции. Ако търсите наистина качествена гума за "силна" кола, не препоръчвам този модел на Дънлоп. По-добре се ориентирайте към нещо друго. Това беше и заключението на техниката на гуми центъра. "Машината", която прави "план за геометрията на автомобила" спрямо параметрите на конкретния сет от гуми също препоръча да се подменят 3 гуми заради лоша изработка и параметри. Въпреки всичко, с доста зор успяхме да ги нагодим и колата стои що-годе прилично на пътя. Дано поне каучкът да им е качествен и да държи на пътя. Ще видим...
нд 31 март, 2013
Здравейте, първо Големи благодарности на екипа на Avtogumi.bg, за бързината, точността и коректността им! В мое лице като нов клиент спечелиха и бъдещ редовен клиент. Отлични гуми както на сухо така и на мокро, безшумни и с много добро поведение в завои
пт 20 април, 2012