Отзив

Радостин Русинов
Gt radial SAVERO WT 265/70 R17 115T
[SAVERO WT]

събота 12 ноември, 2016

По-грозно и некоректно нямаше как да постъпите... Правя поръчка, получавам потвърждение, звъня в продължение на 2 дни минимум по 5 пъти на ден с минимум 7-8 минути изчакване на Колцентъра ви и никой не ми вдига. Вчера след 6-тото ми позвъняване на 14-тата минута изчакване, решихте да ми вдигнете. Въпросът ми беше дали мога да платя на място, а не по банков път. Отговорихте ми, че може на ул. Дамян Груев 8 и потвърдихте, че днес, събота, работите от 9 до 17ч. След като изразих притеснение да не се случи нещо с поръчката ми, тогава вие ме уверихте, че със сигурност ще е валидна и днес. Отивам днес на място с парите и какво се оказва... Ами те гумите не се пазели, защото идвали от чужбина и просто били налични в момента на поръчката ми. Ставаше дума за 170лв на гума, а аз поръчах 4 броя. В последствие касиерката провери на сайта и намери някакви Лауфен гуми за по 166лв броя, но ми каза да не плащам, защото щяла първо да провери дали са налични и тогава да ми се обади за адреса ми, на който да се доставят. Тръгнах си и след няма и 10 минути пак тя ми звънна, за да ми каже, че била гледала 16 цола вместо 17 и сега най-евтините били 203 лева/бр. Ако наистина се смятате за коректна фирма, то поне бихте ми ги предложили на същата цена на първоначалната ми поръчка. Да не говорим за това, че прекарах повече от час и половина на телефона, докато се свържа с някой, а след това дойдох до офиса ви, за да чуя прекрасните новини и "грешки". Тъй като не искам да ви обиждам (въпреки че го заслужавате), то само мога да кажа БЕЗ КОМЕНТАР и дано повече клиенти разберат политиката ви!!!

коментар на АВТОГУМИ.бг:  Здравейте,

Първо относно свързването, наистина по време на пиковия сезон е по-трудно да се свържете с централата, но все пак сте успял. Нормално е за период от 2-3 седмици когато всеки се сеща в последния момент че му трябват зимни гуми да са доста натоварени линиите. Останалото време от годината няма никакви проблеми.

Относно гумите, това са били последни 4 бр от склад в Германия и още при пускане на поръчката на сайта се е показало предупреждение, че може да има проблем с наличността и това ще се потвърди допълнително.

Когато предния ден (петък) сте се уговорили да минете да платите капаро гумите все още са били налични, но за съжаление в този немски склад няма възможност за запазване на артикули. След като сте отишли на място в сервиза на следващия ден (събота) не сме ви бавили и веднага се е установило, че тези 4 гуми вече не фигурират в наличността на немския склад. В бързината след това колежката Ви е оферирала погрешка 265/70 16 Лауфен вместо вашия размер 265/70 17, но Ви е звъннала след няколко минути да се поправи. Това е наистина едно дребно недоглеждане и единствената грешка от наша страна в случая.

Ако при пускането на поръчката бяхте платили онлайн на момента с Paypal или ePay щяхме веднага да поръчаме гумите и да си спестите време и нерви, нямаше да се налага да звъните по телефони, да обикаляте половин София да плащате капаро и т.н.

Предимството на онлайн плащанията е, че дори ако се случи да са свършили гумите или някаква друга техническа грешка с наличността, веднага Ви възстановяваме платената сума и цялата процедура (пускане на поръчката, плащане, проверка на наличността, отказване на поръчката и връщане на плащането) нямаше да отнеме повече от 5 минути на двете страни и то без да ставате от компютъра си.

И ние не искаме да Ви обиждаме, не е Ваше задължение да знаете как функционират онлайн магазините и модерните системи за търговия и разплащания, но в случая точно това неразбиране води до всички останали проблеми, загуба на време и нерви от двете страни и не е редно да ни обвинявате нас.  

Рейтинг: