Отзив

Hristo Dunkov
NEXEN WINGUARD SPORT 2 XL 215/50 R17 95V
[WINGUARD SPORT 2 XL]

пт 03 декември, 2021

След неуспех за балансиране на гумите в сервиза на автогуми в Пловдив и тресене след 85-90КМ ми бе отказан какъвто и да е диалог и ми се каза само "ще направим рекламация към Нексен, ще чакате месец и ще видим становище" (ама аз не искам рекламация... не искам измислени становища че гумите са ок според някакви си машини след като вашите не могат да ги накарат да вървят правилно и също така аз искам да не си рискувам живота на пътя ако те кажат че гумите са си ок, ясно).Вие не продавате дрехи , каквито сравнения се опитахте да ми дадете по телефона.... Отделно съм и в 14 дневния срок за онлайн покупка по закон, в който мога да искам да разтрогна договора - И за да сме обективни - моля кажете ми как ще разберете дали тези гуми са дефектни ако не се монтират, че ми се оправдавате че били вече ползвани..аз по визия ли да разбера за дефект ако не ги пробвам? и още повече ако са дефектни бихте ли искали такива гуми на колата си отново? Само да ви напомня отново, че тука не говорим за носени дрехи каквито жалки примерчета се опитахте да ми дадете, а за човешки живот! Кой би се качил в кола която цялата тресе от некачествни гуми пък били те и чисто нови? И кой би имал доверие на такава марка?? Другото което е ... от вашия кол център ми се "обадиха" 2 пъти да ми "асистират" само дето останаха на празни обещания и двата пъти и никой даже не си направи труда да звънне обратно да дискутира с мен въпреки уверенията че ще ми се обадите, да не би да чакате да изтече срока за връщане?? утре гумите ви ги нося а вие си правете каквото си искате с тях аз тая марка не я искам на колата си..Ясно?... А не съм бил груб по телефона, даже изобщо. Крайно съм разочарован от некоректното отношение и отказа за диалог от страна на търговеца.

коментар на АВТОГУМИ.бг:  Здравейте,

Казусът е абсолютно елементарен и ние спазваме напълно разпоредбите в ЗЗП както по чл. 50 от ЗЗП  за правото на отказ от покупка до 14 дни така и членовете касаещи рекламация на стоки с предполагаеми дефекти.


АВТОГУМИ БЪЛГАРИЯ ЕООД е онлайн магазин, и не сме производител на въпросните гуми нито сме законен представител на производителя. При възникнал проблем и съмнение за дефект на продукта законът задължава търговците като нас да приемат проблемните гуми и да ги предадат на производителя или представителя му. Срокът в който клиента трябва да получи становище по рекламацията е определен от закона на 30 дни.


По мнение на нашите сервизни специалисти гумите наистина имат проблем и е почти сигурно, че рекламацията ще бъде призната на 100%, но както вече обяснихме си има законова процедура, която трябва да бъде спазена.


Тъй като гумите са употребявани от Вас няма как да се позовете на  чл. 50 от ЗЗП за отказа от онлайн покупка до 14 дни. 


Съответно и никой не Ви размотава за да изтече този срок, тъй като в случая той е напълно без значение.


Също така срокът чл. 50 от ЗЗП не се брои до датата на връщане на гумите, а до датата в която клиента попълни и изпрати формуляр за отказ от покупка по имейл или куриер. 


Колегите от кол центъра и сервиза в Пловдив са Ви обяснили неколкократно всичики тези неща и ние няма какво повече да направим.


Ако желаете да оставите гумите за рекламация ще ги приемем и ще получите становище от производителя в срок определен по закон. 


Ако желаете да върнете гумите по  чл. 50 от ЗЗП това ще Ви бъде отказано с писмено становище от наша страна защо този член не е приложим в случая.

Рейтинг: