Моят съвет към Вас е да не разделяте клиентите си на такива, които са имали изискване за DOT и такива, които не са. Всички плащат една и съща цена и всеки очаква да получи продукт с нормален оставащ експлоатационен срок. Все пак сте фирма, която продава Нови гуми и също би трябвало да обръщате достатъчно внимание на това какво се изпраща на купувача. Не всеки има възможност, време, а и желание да прави рекламации, да връща гуми, да ги взима отново и така нататък.
коментар на АВТОГУМИ.бг: Здравейте,
Както вече отговорихме в предишния коментар физически не е възможно да се проверява ДОТ по всяка поръчка през сезона, когато е най-натоварено.
Ако трябва да се прави това, означава да си чакате поръчките по 5-6 и повече дни.
Има си граница на възможното и в момента в който поръчките с изискване за проверка на ДОТ стигнат критичен процент може да се наложи да спрем да предлагаме тази опция.
За това най-чистото решение е това, което практикуваме и в момента, а именно гумите се изпращат с наложен платеж и опция за проверка преди плащане.
Проблеми с дотове в масови размери като Вашия са изключително редки и е много по-рационално да имаме 2-3 отказани пратки на седмица, отколкото да се налага да се проверяват без нужда 500 гуми всеки ден.