От 10 години съм клиент на avtogumi.bg и никога не сте били толкова неадекватни: 1. Направих поръчка на 21.10 и избрах дата за монтаж 28.10. Тоест, не аз я избрах, това беше първата възможна дата за монтаж. Тъй като се падаше неделя, избрах домашния си адрес. 2. На следващия понеделник получих мейл, че неуспешно сте опитвали да се свържете с мен. Пропуснати обаждания нямах. 3. Оказа се, че датата 28.10 не била възможна, сайтът се бил объркал. Предложихте ми дата днес (25.10). Тъй като съм на работа, помолих монтажът да стане на служебния ми адрес. Върнахте ми обаждане, че това е ок, монтажът ще стане в 11:00. 4. Днес в 10:30 техниците звънят, че са на домашния ми адрес...
коментар на АВТОГУМИ.бг: Здравейте,
Единственото неадекватно нещо в случая е Вашето държание и претенции. 10 години сте обслужван без никакви проблеми и при първия най-малък проблем не проявявате никакво разбиране и се държите безцеремонно с колегите.
В момента сме в пика на смяната на зимни гуми, много е натоварен сайтът и понякога в рамките на 1 час се пускат много поръчки за монтаж за даден ден преди да успеем да спрем датата на сайта. Не е сериозно да изтъквате подобно нещо като проблем, все едно всички останали сайтове за гуми имат графици онлайн в реално време и едва ли не ние сме най-зле. Напротив, ние сме един от малкото сайтове с възможност за запазване на час онлайн и с до колкото е възможно верни данни за свободните дни за монтаж.
Грешката с адреса също не е била сериозна, защото домашния Ви адрес е бил на 10 мин. път от офиса Ви. Тъй като колегата техник предвидливо е звъннал по-рано е имало достатъчно време да пристигне в уговорения час на правилния адрес без да има забавяне.
Вие обаче сте решили да се правите на интересен и сте отказали монтажа без сериозно основание и по тази причина ръководството на фирмата взе единодушно решение повече да не бъдат обработвани Ваши поръчки.
Моля, намерете си нов доставчик на гуми и сервиз.