Против принципите ми е да падам на Вашето ограничено ниво, но ще отговоря на хапливият Ви коментар от предишния отзив. От злобният Ви отговор, много ясно личи липсата на професионално отношение към клиента. Осъзнаването на необходимостта от добър тон и правилна комуникация в бизнеса, са част от нещата, кото за съжаление Вие никога няма да осъзнаете, поради ниското Ви интелектуално ниво. За Ваше сведение, след като ми върнахте парите, същият ден поръчах този изключително „рядък артикул” от друг BG-сайт – Ваш конкурент. Не е ясно за какви технологични чудеса и модерни системи за онлайн продажби ми говорите, които дори немските сайтове нямат, но момчетата от конкурентната фирма ми дадоха информация за ДОТ-а веднага. Сигурно имат извънземна технология на компютрите си, за която Вие и в Германия още не са чували или вероятно те са врачки и са знаели предварително какво ще ги питам. Гумите ми бяха доставени на другия ден на обяд, при положение че доставката не беше от София. Та ето за това говоря. Все пак има фирми, които се борят със зъби и нокти за всеки клиент и най-вече имат правилното отношение. Да, нещата са наистина лесни за разбиране дори и от Бай Ганьо, когато обаче се работи с професионалисти, а не с нагли профани, като Вас.