Пиша коментар, само защото получих писмо с молба за такъв. Иначе мислех този път да не го правя. За четвърти път пазарувам от тук и предишните 3 пъти не съм имал абсолютно никакви забележки + дал съм добър отзив както за търговеца така и за гумите(винаги са били Continental). Този път обаче нещата с поръчката ми се пообъркаха. Според Автогуми.бг причината е в доставчика, а според доставчика..... е обратно.... Поръчах си гумите - 4 бр. и ми се обадиха, че ще бъдат доставени във вторник. Вторник ми звъни куриер и ми казва, че две от гумите са при него, но има фактура за 4 гуми, т.е. 2 липсват - отложи доставката. Линка за проследяване на пратка, който съм получил като e-mail, не е валиден. Обаждам се в центрлата на куриерската фирма, като им давам номера за проследяване. И те казват, че няма такава пратка и че не знаят за какво става дума. Обаждам се на куриера на следващия ден... двете гуми продължават да се са в неизвестност. Обаждам се на Автогуми. Дават ми телефон за рекламации. Цял ден се опитвам да се свържа. В 17: и нещо успявам. От там ми казват, че ще проверят. Връщат ми обаждане, че проблема е в куриерската фирма. След 2 дни получавам 2 гуми от автугуми и 2 от ..... друга фирма, като 3-те гуми са със сходен ДОТ - 2016, а четвъртата 2017 и чувствително по-лека от останалите, иначе всички произведени във Франция. Нямам проблем с ДОТ-а като цяло, но купувам чифт........ Този път съм разочарован. Благодаря за вниманието.... П.С. За гумите още не мога да дам мнение
коментар на АВТОГУМИ.бг: Здравейте,
Съжаляваме, за проблема.
От 8 години ползваме ДиД Експрес и за първи път този сезон има толкова чести грешки/забавяния при доставките. Както и Вие казвате, това Ви е четвърта покупка и при предните не е имало подобни проблеми.
Ние сме пратили 4 гуми, пристигат 2 и след още няколко дена ги допълват с още 2 бр, но както и Вие казвате и сте видели, са били същите, но пратка от друга фирма.
От което става напълно ясно, че проблемът е изцяло в организацията на куриерската фирма и 2 от нашите гуми с ДОТ 2017 изпратени до Вас, явно са били разменени и са доставени на друг клиент.
За съжаление в момент е късно да се вземат мерки за този сезон, но със сигурност няма да оставим нещата така в дългосрочен план.