След като 4 пъти правих поръчки за различни гуми: 1. в сайта налични 8 - поръчвам 4 - звънят ми "нямаме ги" 2. поръчах друг модел - звънят ми "гумите са от 2015" - отказах поръчката 3. и 4. - направих две поръчки, за тези и един континентал. Нямаха информация за ДОТ на континентала, останаха тези. Днес получавам пратката - ДОТ от 1415?!?!?! Аджеба, за 1вите ме предупредихте че са от 2015 а тези ми ги пратихте! Относно куриера ДнД - нямам думи - звъних на всички възможни оставини техни телефони защото за забутани в Ст Загора в гъзъ на географията за да ме опътят - отговор на тия телефони НЯМА. Как да е и тая драма мина, намерих ги, видях ДОТ-а на гумите. Звъня на "автогуми" и се почва се едно автоматизирано меню, натиснете това онова... След 3 опита успях УЖ да "се свържа" с оператор - да да, ама не. След около 10 мин киснене на телефона с "всички оператори са заети" ми писана на ... да ги чакам и естествено отказах пратката. Относно гумите - купих такива от локален магазин тук. 1во впечатление - ужасно. На сухо са ужасни. Возят доста твърдо, сцеплението на сухо е под всякаква критика - недозавиват, ABS се включва на доста слабо спирачно усилие. Горещо препоръчвам ДА НЕ купувате модела. Другото на което се бях спрял беше континентал премиум контакт 5 и вече ужасно съжалявам, че не го купих!!! П.П. - защо ми изчезват новите редове в коментара. Един nl2br() ще свърши работа...
коментар на АВТОГУМИ.бг: Здравейте,
Извиняваме се за проблема, но е станало следното недоразумение защото сте пуснали 3 отделни поръчки.
Поръчка №1 за Дънлопа сте писали изискване за ДОТ, проверяваме, 2015 г. е и я отказвате, няма никакъв проблем.
Поръчка № 2 за Континентала също сме проверили ДОТ, от 2017 г. е, но въобще не се стига до тази поръчка, защото преди това се свързат с вас за поръчка №3 за Нокиана и вие отказвате Континентала.
Поръчка № 3 за Нокиан не сте писали че искате информация за ДОТ, съответно такава поръчка се обработва по-бързо от тази за Континентал, която чака ДОТ.
ВАЖНО! За поръчката за Дънлопа сте говорили с един оператор, а за поръчката за Нокиана говорите с друг. Колежката по втората поръчка няма как да знае какво е станало с първата поръчка. В самата поръчка за Нокиана също така не пише, че искате проверка на ДОТ и Вие не и казвате изрично да се провери ДОТ-а на Нокиана. За това тези гуми са изпратени директно без да им се провери ДОТ.
Изпратили сме Ви на имейл запис от разговора и би трябвало да добиете представа защо се е получило такова недоразумение, но честно казано не можем да търсим вина в нашата колежка.
За да няма подобни недоразумения просто в коментарите към всяка поръчка трябва да пишете всичките си изисквания. Поръчките се обработват от различни оператори и няма как всеки от тях да е запознат с Вашия случай.
P.S. Континентала, който сте отказали без да изчакате проверката на ДОТ е бил с ДОТ 2017 г., така че не е проблем сега да си пуснете нова поръчка за него.
P.S. За да предлагат ниски цени (3 лв на гума) куриери като ДиД ползват складове/офиси в индустриални зони, това е нормално, за това препоръчваме да се ползва доставка до адрес на клиента, която е на същата цена.
P.S. За невъзможността да въведете нов ред, сме препратили проблема към техническия отдел и ще го оправят до няколко дни.