Закупих си въпросните гуми през Май 2016-та година и началото на Август 2018-та минах в дупка, която сряза 2 от тях. Въпреки че гумите са закупени през Май 2016-та, ДОТ-а им беше 2715, което според застрахователя са с 1 година по-стари гуми, съответно й изплатената сума е драстично по-малка отколкото ако гумите бяха с по-пресен ДОТ. Затова при закупуването на сегашните 2 нови гуми, изрично помолих да бъда предварително осведомен за приблизителен ДОТ. Тъй като поръчвам Август 2018-та, ми обясниха, че най-вероятно гумите ще са с ДОТ хх18 или поне края на 2017-та. Еми да, но след като ги чаках 9 дни, днес гумите, които получих, са с ДОТ 2317. Реално ако пак спукам въпросните гуми още днес, ЗК ще ми ги изплати като за гуми на НАД 1г. А аз все пак ги плащам като за нови гуми. Оценката ми е такава не защото имам нещо против екипа на автогуми, а защото мисля, че трябва да се подобри процеса с информацията за ДОТ-а на гумите. ДА, предположиха ми да откажа гумите, но просто не съм в позиция да чакам още поне 10-та дни за друга доставка. Моля помислете за начин клиентите в действителност да получават РЕАЛНА информация за приблизителен ДОТ.
коментар на АВТОГУМИ.бг: Здравейте,
Гумите по Вашата поръчка са били с доставка 10 дни от склад в Германия и за това колегите са Ви информирали, че на 100% можем да гарантираме единствено, че няма да са по-стари от 2017 г както и е станало.
Тъй като размерът е масов е било обосновано да се предположи, че има вероятност да са по-пресни, но за съжаление в конкретния случай не се е получило така.
Не е реалистично да се очаква, че заради наше изискване немските складове ще си променят системите на работа. Ако е физически възможно и финансово оправдано за тях да извършват проверки на ДОТ по хиляди единични поръчки всеки ден, те щяха да я предлагат услугата отдавна, тъй като това щеше да им даде конкурентно предимство пред другите немски складове.