ПРИ ЪПРЖАТА ПОРЪЧКА ПРЕЗ МЕСЕЦ АПРИЛ ВСИЧКО БЕШЕ ТОЧНО И КОРЕКТНО ЗА ДВА БРОЯ ГУМИ/ГАРАНЦИОННА КАРТА И ДРУГИТЕ БУМАГИ/.НОООО ПРИ ВТОРАТА ПОРЪЧКА НА 10,05,2016 И ПОЛУЧЕНИ НА 11,05,2016 ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ НЯЯЯМААА ГАРАНЦИОННА КАРТА.ИМАМ ПИТАНЕ-ТОВА ПРАКТИКА ЛИЕ?ЗАРИБЯВАМЕ И ПЕЧЕЛИМ КЛИЕНТ, А ПОСЛЕ ВСИЧКО Е ПРЕЗ ПЪСТИ ЩОМ СИ РЕДОВЕН КЛИЕНТ
коментар на АВТОГУМИ.бг: Здравейте,
Извиняваме се за проблема!
Възможно е да е пропуск при окомплектоването на пратката от наша страна или документа да е загубен от куриера, но е излишно да се притеснявате чак толкова или да търсите някаква конспирация. :)
Веднага ще Ви изпратим дубликат на гаранционната карта по Вашата поръчка.