Направих онлайн поръчка за 4 нови гуми и монтаж в ПРЕМИУМ сервиза, като доплатих гумите да бъдат напълнени с азот, всичко беше платено с карта в момента на поръчката.Когато служителят на Автогуми ми съобщи, че тези гуми са с ДОТ от 2017 година с което аз съм ок и уговорихме час и дата за монтаж. В насрочения ден и час бях във сервиза, момчетата в сервиза бяха изключително НЕЛЮБЕЗНИ и нямаха идея какво съм си поръчал. След като гумите бяха сменени и тръгнах от сервиза моментално усетих ПОЛОЖИТЕЛНАТА промяна в държанието на автомобила. 6 дена по-късно обаче забелязах, че едната гума е спаднала. Отидох да проверя и наистина налягането в нея беше 1.5 при нужни 1.9. Отидох в друг сервиз защото нямах желание да се връщам във същия. Оказа се, че джантата е крива. Интересно как това е било изпуснато при баланса на гумите. След всичко казано единственото от което останах доволен са самите гуми.
коментар на АВТОГУМИ.бг: Здравейте,
Съжаляваме, че не сте останали доволен от обслужването, но не е сериозно да ни обвинявате за гума спаднала 6 дни след посещението Ви в сервиза.
Ако джантата е била крива при монтажа и гумата не беше прилепнала добре, щеше да спадне още същия ден.
Най-вероятно в последствие сте ударили това колело в дупка или бордюр и сте имали късмет, че гумата е издържала и само ръба на джантата се е изкривил.