Забавих отзива - за да натрупам впечатления. За зимен сезон 2020-2021 изминати - 6000 км. На сух и мокър асфалт - добро пътно поведение. На заснежен утъпкан сняг - Смолян-Пампорово - доволен съм от сукорение, спиране и странична устойчивост. На неразчистен и неутъпкан сняг около 15 см на черен път отдолу- къщи Кочорите(Смолян) рано сутрин Слязох и се качих без проблем. колата е Шкода Октавия 1,6 DSG - предно предаване
Първо към екипа на Автогуми искам да кажа, че не съм имал никакви забележки. С проверка на ДОТ гумите дойдоха за 3 дни от поръчката и бяха с обещания ДОТ! Относно гумите мога да кажа, че препоръчвам на всеки с две ръце! Може би най-добрите гуми като цена/качество на пазара. Карал съм с доста по-скъпи гуми и мога да кажа, че тези вървят наравно с тях, дори и по-добре. Гумите са много стабилни на сняг, добра тракция, много добро спиране и поведение като цяло. Карам доста лека кола, изцяло на ЗАДНО предаване и гумите вървят дори и в планинските проходи! Няколко пъти на сняг тази година и не са ме оставяли. Не се чудете и вземайте!
Към гумите нямам забележки, дойдоха навреме, Дот и всичко според уговореното.Все още е летния сезон и не са монтирани за да дам мнение за поведение на сняг.В началото имаше проблем с фактурата, но реагираха от екипа много бързо и проблема беше коригиран същия ден.Бих пазарувал отново.
Много съм разочарован от услугата.Поръчах 4 гуми BF GOODRICH Gforce winter 2.Пристигнаха на другия ден . Бяхме се разбрали по телефона да ми издадат фактура , която ми е необходима за възтановяване на средства с дадени точни данни.Фактурата, която ми изпратиха е на друг човек с други данни, явно той да се възползва.Не получих и 4те чували за гуми, платени в поръчката.Жалко за доверието ми към Автогуми.бг.Сега е събота и немога да се свържа с тях а фактурата ми трябва.Мисля да им върна гумите.
коментар на АВТОГУМИ.бг: Здравейте,
Извиняваме се за проблема, най-вероятно куриера е разменил документалните пратки (чувалите също са вътре при документите), т.е. получили сте документалната пратка за друг клиент.
Макар и рядко се случват такива неща в Спиди и колегите ще проверят къде е отишла Вашата пратка и ще я пренасочат или в понеделник ще изпратим нова фактура и чували от София.